zannix9293

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Sanna - 17 april 2013 22:02

Hej igen alla underbara läsarer!
Nu e det snart dax att sova igen fan vad skönt.
Trött som jag vet inte vad.
Om en stund ska man ta sin sista cigg sen ska jag sluta.
Det kommer nog gå såå bra så länge ingen gör mig irriterad så ska det nog gå bra haha tur att jag hade cigg tidigare ikväll då mitt ex Ringer o klagar som vanligt. Han fick mig sur på typ två jävla min öppnar han sin mun en gång till. Så åker jag upp o ser till att han ångrar det. Pallar han inté....
Ne nu ska vi inte va sura.
Jag pratar som vanligt med älsklingen hihi. Får se om jag somnar förre han inatt då. Hihi. Han funderar nämligen på att kolla på film så det ska bli skoj o se.
Ne nu ska jag va social mot min finaste igen. Ni får ha det så bra så skriver jag imorgon igen.

Av Sanna - 17 april 2013 15:39

Nu ligger man i sängen o lyssnar på musik o tänker på sin finaste älskling som jag älskar över allt annat.
Hmm börjar nog bli hungrig kanske dax att börja med maten snart då hihi men ska träffa en väldigt bra vän först.
Längtar till ikväll då min pojk ringer :)
Ne nu ska jag börja förbereda maten. Hihi
Så får ni alla underbara läsare ha det så bra tills jag skriver igen ;) <3

Av Sanna - 17 april 2013 12:33

Vet att jag varit väldigt tråkig här idag.

Men det e sååå fint o skönt väder ute idag såå ska nog ut o röka i solan hihi.

Kanske kan få lite färg i ansiktet om man har tur ;)

Saknar min finaste men han hör nog av sig när han har kommit hem som vanligt :)
Nee skriver nog mer ikväll nu ska jag ut o röka i det underbar värdet :) <3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag e en tjej på snart 21 år. jag älskar min kille Alex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards