zannix9293

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Sanna - 16 april 2013 22:17

Wow nu e det kväll igen hihi ;)

Sitter som vanligt o pratar med älsklingen.

Såååå underbart att höra hans röst då jag saknar han såååå jävla mkt.

Blir att lyssna på musik o sitta på fb ett tag till :) 
Sen sova.

Ledig imorgon :)
Såå underbart jag kan sova men det kan inte min finaste då han ska jobba som alltid :) <3

Han e såå duktig som jobbar o står i på jobbet :) 

Vill ha den 26e nu sååå man kan fååå pussa på han. 

Ne nu ska jag lyssna på musik igen hihi :)

Ha det sååå bra alla underbara läsarer :)

<3

Av Sanna - 16 april 2013 18:01

Wow det e ju helt underbart att man är förlovad med sin fina Älskling han e mitt liv o jag älskar han över allt annat <3

O veta att han blev as glad att jag frågade han idag gör att jag har världens leende på läpparna idag :) <3

Denna dagen har bara varit bra ingenting har gott fel :) 
Glada besked av älskling gällande hans häst, hon ska va kvar i hans ägor ett tag till i alla fall :) <3 

Så när man ska upp ditt såå ska man gosa massor med finaste Svala :) 

Ne nu ska jag gå o röka tror jag.

Skriver nog senare igen :) 
Ha det så bra alla läsarer.

 

 

Älsklingen o Svala <3

Av Sanna - 16 april 2013 08:49

Wow nu sitter man i skolan o har gjort det i typ en kvart känner mig duktig. O nu e det officiellt att jag o älsklingen e förlovade. Jag e sååå lycklig. Jag älskar han sååå mkt <3 denna dagen måste bli bättre än igår <3

Av Sanna - 16 april 2013 07:43

Godmorgon alla blogg läsarer!
Just nu sitter jag fortfarande i mitt rum o igentligen skulle det va bra om jag typ stog i badrummet o fixade det sista innan jag snart ska dra men jag pallar inte stressa. Jag kommer när jag kommer det e det jag känner idag. Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig ner o bara vara men det går inte. Uscha mår inget bra idag heller. :(

Ne ni får ha det så bra alla ni som läser!
Nu ska jag fixa mig det sista sen måste jag dra hatar att vara i sista minuten.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag e en tjej på snart 21 år. jag älskar min kille Alex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards