zannix9293

Alla inlägg den 14 april 2013

<3

Av Sanna - 14 april 2013 21:33

Nu sitter man o pratar med älskling igen nu e han hemma <3

Jag älskar han såååå mkt <3

Vi sitter just nu o lyssnar på as bra musik men jag känner klumpen i halsen. 
Jag saknar han sååååå mkt <3 

Vill ha han i närheten av mig nuuu o för alltid det brukar funka rätt bra att ha långdistans för mig men inte nu för det ända jag vill e att va nära han hela tiden. <3 

Idag har man varit med en kompis typ hela dagen haft as skoj :) 
Fått träffat två barndomsvänner o lite hihi varit ute i det underbara vädret :) 

Men nu e den bästa tiden på hela dagen det e ju alltid när man får prata med den man älskar mest i hela världen. 

Just det vet inte om jag berättade det igår men jag fick träffa min saknade o älskade bror då visligen bara en kort stund men ändå. Sammy du e alltid saknad av mig du e min bror o det har hänt sååå mkt undertiden vi inte pratade. <3 

Nää nu ska jag fortsätta prata med min älskling så ni får ha det så bra alla läsare :) <3

Av Sanna - 14 april 2013 19:31

Just nu ligger man i mamma säng o kollar på tv ska snart in i en lång o härlig dusch. Ska nog äta först men det e sånt man får se. Hihi. Nu e min älskling påväg hem eller ja han e nog typ hemma tror jag hihi. Ska bli sååå skönt att få prata läänge med han sen har saknat han så mkt. Massa kärlek på han. Vi funderar på att förlova oss vad tycker ni som läser om det e det tidigt eller inte? Skulle va skoj o veta vad alla tycker.
Kramar ha en bra kväll

Av Sanna - 14 april 2013 10:32

Nu har jag vaknat. Just nu pratar man med sin finaste älskling. Idag ska man tvätta o prata med älskling då han åker ifrån sin mor idag. <3 jag älskar dig <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag e en tjej på snart 21 år. jag älskar min kille Alex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards