zannix9293

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Sanna - 13 april 2013 21:44

Detta kommer bli ett inlägg om hur mkt jag älskar min finaste Älskling<3


Alexander det finns ingen som e så underbar o snygg som du e.

Du e mitt allt du e mitt liv. 

Vad skulle jag göra utan dig?

Ja det vet jag inte troligen skulle jag inte ha något liv eftersom du e mitt liv.

Jag älskar dig så satans mkt det finns inte ord för hur mkt det e.

Jag saknar dig sååå när jag inte har dig nära mig.

Det bästa som finns e när man får mess eller när du ringer mig om dagarna.

Skulle du o jag inte prata eller skicka någon dag skulle jag känna mig sååå tom. :(

Du e den jag gör allt för.

Den 12/3-2013 e en sån jävla underbar dag. 
Jag skiter i vad alla säger om mig.

Så länge du älskar mig så behöver jag inte bry mig.
Ingen kan förstöra mellan oss. 
Du e alltid i mina tankar <3


Jag älskar dig nu o för evigt älskling <3

 

<3

Av Sanna - 13 april 2013 19:13

För o efterbild på min tatuering <3

<3

Av Sanna - 13 april 2013 18:59

Nu var man här igen :)
Idag har man varit med en tjejkompis som heter Hannah <3

Har pratat med min underbara älskling ett par korta gånger idag med :) 
Jag älskar o saknar han sååå mkt han e mitt allt här i livet. <3

Han var jätte söt innan o skrev jätte finnt om hur mkt han älskar mig o att han aldrig vill mista mig :) <3 

Igår firrade jag o min fina Alex en månad så underbart men gud vad tiden går snabbt. <3

Ska kke åka upp till han denna månaden ;) <3 


Ne nu ska jag göra mig iordning för att dra mig ut åt då jag snart få besök av Anna (bejb), Jonte (bror) o Sammy (bror)


Ni får ha en fortsatt bra dag :) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag e en tjej på snart 21 år. jag älskar min kille Alex

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards